Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 7 januari 2009

net echt ;-)

Hoewel ik helemaal geen sportief type ben krijg ik altijd de kriebels als er ijs ligt...dan moet er geschaatst worden! Dan komen de warme herinneringen weer boven aan het schaatsen met mijn vader, die al weer ruim 20 jaar niet meer bij ons is.... en toch lijkt het als de dag van gisteren dat we samen mooie tochten schaatsten!

Vorige week hadden we al geschaatst op het Veluwemeer, vandaag waren we bij Windesheim, geen wekelijkse-wandel-woensdag, maar schaatswoensdag vandaag! De ixus was mee voor een paar sfeerplaatjes, kwaliteit is niet super, maar dat mag de pret niet drukken! Het was er heerlijk rustig en we hebben er dan ook van genoten!
Dit stilleven kwamen we onderweg tegen Ja, ik kan het nog, al gaat het niet zo hard, zelfs met de handen op de rug...net echt! :-))schaatssporen op het ijs Hopelijk binnenkort nog een keer een mooi eindje schaatsen!

4 opmerkingen:

  1. Hèèrlijk! Ik heb dan nog niet geschaatst, maar wel met de kleine op de slee het ijs op gegaan. Dikke pret natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes Geertje! Echt winters hoor! En schaatsen verleer je nooit, het is net fietsen! helaas heb ik zelf nog maar 1 keer geschaatst. Maar het blijft kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voorlopig kan het nog dus dat gaat vast nog wel een keer lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor, ik kan er niets van, probeer het mijn kinderen te leren, maar of dat gaat lukken, moet ik eerst schaatsen scoren. Ik kan misschien zelf wel op de dubbele glijdertjes.......

    BeantwoordenVerwijderen