Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 10 januari 2009

RUIGE RIJP

"Uitsneeuwende mist" noemden ze het vorige winter toen het zo mooi berijpt was na een mistige nacht. Gisteren heette het bij de NOS ineens "Ruige Rijp". Klinkt allebei mooi, en het is dan ook prachtig om te zien zo'n mooie witte sprookjeswereld. Ik heb gisteren in eigen tuin wat plaatjes geschoten.

's Morgens gaf de opkomende zon een prachtige oranje gloed aan alles

Rondom de vijver was alles ook mooi bedekt met rijp



Ik heb nog veel meer foto's gemaakt, dit is maar een snelle selectie. 's Middags gingen we schaatsen bij Elburg (hier volgen later nog wel wat plaatjes van) maar daar was het helemaal niet wit....het was erg plaatselijk. Zo ook vanmorgen...hier was het helemaal niet wit, maar ik ben even naar de IJssel bij Hattem gereden, en o, wat was het daar mooi, met recht : ruige rijp. Ik heb me heerlijk uitgeleefd met de camera, en er was bijna geen mens te zien in dit mooie sprookjeslandschap. Heel veel foto's om uit te zoeken dus...hier alvast één voorproefje, er volgt komende week wel meer!

5 opmerkingen:

  1. Jaaa, wat was de wereld gisteren prachtig. Nu nog, maar toch al iets minder. We genieten van de prachtige witte vergezichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo
    Nou deze zijn prachtig.
    Groetjes
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is en blijft een schitterend gezicht en je blijft maar foto'maken hè?! De wereld krijgt een sprookjesachtig uiterlijk door al dat wit, nog even genieten vandaag en morgen en dan is het voorbij :0(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je niet gezien in Elburg op het ijs... Maar dat vind ik ook niet zo heel gek,er was maar iets van 20.000 man aan het schaatsen tussen Elburg en Harderwijk.. Ben benieuwt naar je foto's van Elburg. De mijne staan er alweer op..


    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen