Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 7 februari 2009

3 dames

Een paar portretjes van vorige week.
Deze mooie dame zag er een jaar geleden nog zo uit!
Dat mooie prinsessenstoeltje is trouwens niet van mezelf helaas...

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Er zijn laatst ook foto's gemaakt hier op de peuterspeelzaal. Het is toch een kunst om met die kleine aapjes om te gaan niet. Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe onze jongste er uiteindelijk opstaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo
    Nou zeg dit is prachtig.
    Groet
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe hard gaat het in een jaar. Maar wat leuk zeg zo gedrieën op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve foto's! Wat worden die kleintjes snel groot, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaat dat hard hè een jaartje... en dat stoeltje was mij ook al opgevallen wat leuheuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo
    Nou ze zijn prachtig.
    Groetjes
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen