Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 13 maart 2009

vrolijk

Kijk, dat zijn nou kadootjes waar je vrolijk van wordt :-)
En je wordt ook vrolijk als je ineens dit over jezelf leest..... (kwam dit tegen toen ik in de statistieken keek waar mijn bezoekers vandaan komen) Nu de verwachtingen nog waar maken!
O ja, je kan nu ook lid worden van de enige echte

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's zo. Heerlijke lentekleuren!
    Geweldig toch als ze zo over je schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is zéker leuk om te lezen zeg! super!

    BeantwoordenVerwijderen