Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 7 april 2009

bedankjes

Ik heb al tijden van alles op de planning staan om nog te doen... een nieuw voorbeeldalbum maken met recentere trouwfoto's, een digitaal voorbeeldalbum laten maken, mijn eigen persoonlijke foto's uitzoeken, de website bijwerken en zo kan ik nog wel meer verzinnen. Maar ik kom er gewoon niet aan toe... Vanmiddag heb ik me even tijd gegund om wat nieuwe voorbeeld bedankkaartjes te maken, met foto's van bruidsparen van de afgelopen tijd. Even iets andere dan ik tot nu toe gemaakt heb, goed voor de afwisseling! Hier een paar van de voorbeelden die ik vanmiddag gemaakt heb.



Nu nog even af laten drukken en in een voorbeelden boekje doen en dan kan ik toch weer iets afstrepen van m'n lijstje :-)

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer erg leuk geworden stuk voor stuk, ook wel het leukste klusje van je lijstje als je het mij vraagt ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bedankkaartjes vooral de 2e en de 3e, die zou ik kiezen denk ik.

    groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o ik moet ineens denken aan een bruiloft waar het bruidspaar de verkéérde bedankkaartjes hadden ontvangen. zij hadden een lint besteld met tekst en hun namen (voor aan een briefopener), maar ze kregen een doos vol van dit soort kaartjes met dus een foto van een ànder bruidspaar, een bedankwoord erop, maar zonder namen! we grapten toen, dat kan best, die foto is klein en de mensen zijn aan het eind van de avond toch aangeschoten ; ) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal mooi, maar de bovenste vooral!
    Leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen