Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 18 april 2009

trouwkaart

Ik heb de afgelopen weken voor 2 bruidsparen de trouwkaarten mogen maken. Toevallig met allebei de foto's gemaakt bij het Heerderstrand. Die van Edwin en Rianne zijn de afgelopen week verstuurd, dus ik kan deze foto's nu wel laten zien. Ik heb er eens een paar lightroom bewerkingen op los gelaten. Had mezelf dit programma met kerst kado gedaan en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt om mee te werken.
En dan moet ik natuurlijk ook de kaart even laten zien...dit is 'm geworden:
en dit is de binnenkant, achter de tekst is vaag de foto met het hart en de ringen in het zand weer te zien, (vanwege de privacy een beetje kleine en vage foto)
Ik kijk al uit naar de trouwdag, deze "generale repetitie" was alvast veelbelovend :-)

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een erg mooie trouwkaart geworden en de foto's van de shoot zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto`s van jullie Edwin en Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Is ook het eerste wat ik denk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart geworden zo idd! (en wat een allersjatzigst lammetje hieronder ook!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, mooie foto's zeg!
    Zelf maak ik ook trouwkaarten op maat. Ik merk dat hier steeds meer behoefte aan is. Mensen willen een unieke trouwkaart die speciaal gemaakt is voor deze speciale dag.
    Op mijn website kan je er meer over lezen.
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen