Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 23 april 2009

productief dagje

Van de week even op Christian gepast. Ik kan natuurlijk niet oppassen zonder foto's te maken :-)

Het is Hollands welvaren en hij lacht de hele dag...

behalve dan als z'n tante met zo'n dom toestel voor hem gaat staan!
Verder heb ik vandaag mijn website weer eens uitgebreid bijgewerkt: De portretalbums vernieuwd met een heleboel foto's van het afgelopen half jaar, en een nieuwe slideshow van de trouwfoto's gemaakt. Ook maar even een kleine collage gemaakt voor op de startpagina. Staat wel weer lekker strak dacht ik.
Weer een klusje van de lijst gestreept, er ging nog heel wat tijd inzitten al met al... vanmiddag ook nog voor de makelaar weer wat gefotografeerd en net uitgezocht, dus toch een productief dagje vandaag. Nu stop ik er mee!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig die vier kleine portretjes van hem, een lekker ondeugd gaat dat worden!!
    De collage in zwart/wit is ook heel mooi geworden!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, het lijkt net of hij oorbellen heeft:)
    Je hebt m precies op de foto gezet zoals hij in het echt eruit ziet: guitig!

    BeantwoordenVerwijderen