Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 28 mei 2009

Gerco en Lineke

Vandaag was ik in Doornspijk voor de trouwreportage van Gerco en Lineke.

wachten op de bruidegom...


Vorige week zag ik al dat er in de bermen bij Doornspijk veel klaprozen stonden, toen was er geen tijd om te stoppen, maar nu wel... Gerco en Lineke vonden het ook wel leuk om hier een paar foto's te maken. Later zag ik een nog mooier stuk met klaprozen, maar toen moesten we weer verder... naar de zandverstuiving, want daar moesten ook nog wat plaatjes geschoten worden!daar krijg je wel zand van in je schoenen!

Het was licht bewolkt weer vanmorgen, perfect voor de foto's, dus ik hoefde de neiuwe sunbounce niet te gebruiken, misschien morgen! Op de site weer meer foto's.

Dit logje maakte ik gisteravond, maar terwijl ik er mee bezig was viel de verbinding weer weg voor de rest van de avond...grrr, t lijkt we alsof er hier s avonds een stoorzender bezig is ofzo :-(

1 opmerking:

  1. (aha, ik lees hieronder nu ook van die sunbounce dus..)

    weer mooie en nu weer die met dat schoentje met zand, hè. vinnik leuk. (en zooo herkenbaar ; )

    BeantwoordenVerwijderen