Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 22 mei 2009

Hans en Gerrie

Meimaand is trouwmaand...vandaag dus weer trouwfoto's!
Vandaag was het de dag van Hans en Gerrie

We hebben mooie landelijke plaatjes gemaakt in Hierden

en op de touwbaan in Elburg
Wat een leuke mini-auto was er mee hè....
paste mooi bij de trouwauto!!
Op de website nog meer sfeervolle plaatjes

3 opmerkingen:

  1. geweldig, die foto's met die mini auto =)
    maar meimaand trouwmaand? weer wat geleerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe portretfotografie !
    ook je andere foto's zijn,
    om van te snoepen!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Inge: In mei trouwen er gewoon ontzettend veel mensen (en in juni/september ook) vandaar mijn opmerking meimaand is trouwmaand, is geen officiele benaming ofzo :-)

    BeantwoordenVerwijderen