Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 6 mei 2009

Schatje

Wat een schatje hè... achternichtje Noa vanmorgen gefotografeerd.
Ze ging er eens goed voor zitten!

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb ik toch een mooie dochter!! Ik ben in afwachting van de andere foto's!!

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wàt een poppie joh! Trotse moeder..en terecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die blik op die eerste foto! en dat jurkje! wat een mooi kind =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleindochter hebben
    WIJ. WIJ zijn trots op haar.
    Zijn ook benieuwd naar de andere foto's deze zijn al erg mooi.
    Groet van Omi en Opa uit Wezep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij is Fett een oompie

    BeantwoordenVerwijderen