Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 25 mei 2009

Nog een keer Tijn

Vorige maand liet ik wat foto's zien van Tijn. Maar dit mooie mannetje kwam eigenlijk voor wat anders... nl. samen met z'n mama op de foto gaan voor het geboortekaartje van zijn broertje of zusje!

Voor deze silhouetfoto heb ik 2 lampen op de witte achtergrond gericht, zodat Tijn en de buik heel erg werden onderbelicht... in photoshop maar een klein beetje bijgewerkt voor dit resultaat:
Deze foto was per ongeluk wat onderbelicht (1 flitser ging niet af) maar juist daardoor vond ik m wel wat hebben...

En deze foto is op het geboortekaartje gekomen:
Lief hè!
Gisteren kreeg ik het kaartje in de bus: op 22 mei is Noreen geboren! Van harte gefeliciteerd met je zusje Tijn, en je papa en mama ook natuurlijk!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk, weer een klein mensje op deze wereld! Leuke foto's trouwens, mijn zus (uit Elburg) heeft ook zulke foto's laten maken van haar buik samen met haar oudste zoon toen ze zwanger was van haar dochter. Misschien heb jij die foto's ook wel van haar gemaakt?

    Fijne dag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die twee foto's boven die van het kaartje vind ik echt onwijs mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, het wordt wat saai, maar wat een leuke foto's! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De per ongeluk onderbelichte foto vind ik heel erg mooi, ik houd daar wel van, het kaartje is vast en zeker heel vrolijk geworden, de foto in ieder geval wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geertje,

    Echt super mooi allemaal. We krijgen erg leuke reacties op de foto en ook al veel mensen die op je site hebben gekeken (reclame toch nog ergens goed voor :-). Bedankt en we komen zeker t.z.t. nog foto's laten maken van onze 2 deugnietjes.

    Groetjes,
    Eric, Hendrien, Tijn & Noreen

    BeantwoordenVerwijderen