Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 23 juni 2009

Emmabeth

Tussen de trouwreportages door vorige week ook weer een geboortekaartje mogen maken. Emmabeth werd 17 juni geboren
Wat een mooi meisje...ze keek net zo mooi in de lens, en dat nog geen dag oud! Dit is de voorkant van het kaartje geworden.
En deze 3 stonden aan de zijkant, maar dan onder elkaar.
Emmabeth, ik wens je papa en mama en jou heel veel geluk en liefde toe :-)

6 opmerkingen:

  1. Ooo, wat een dotje! :) Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is dat ik geen kindjes meer krijg, maar anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer!
    Dat hoop ik ook ooit nog eens zelf te doen...maar voorlopig geniet ik van al jou schitterende plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geboortekaartje is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet jij eens opletten wie ik van de week op de foto heb gezet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was echt een heel leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen