Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 20 juni 2009

Hans & Mirjan


Gisteren weer een prachtige dag gehad met dit geweldige bruidspaar: Hans en Mirjan. We hebben eerst wat foto's gemaakt bij het bedrijf van Hans.

Daarna in Zwolle bij het katerveer nog een leuke serie foto's kunnen maken.

Hans had de auto voor de trouwdag geregeld, en 's morgens werden ze vervoerd in een enorme slee... maar Hans had nog een verrassing voor Mirjan: toen ze naar het gemeentehuis in Hattem vertrokken stond er ineens een mooie koets voor de deur!

Mirjan is dan ook helemaal verrast als ze ineens een mooie trouwkoets ziet!

Na de plechtigheid in Hattem nog een paar plaatjes mét en OP de koets gemaakt.

Vervolgens was er nog de kerkdienst in Wezep en het aansnijden van de taart... en daarna de bedankkaartjes maken. Een lange dag, maar ik heb er weer van genoten....! Op de website staan natuurlijk nog wat foto's!

5 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een heen- en weer gereis met dit bruidspaar maar wel reuze leuke foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuke foto's zeg. En de bruid is erg fotogeniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..een koets leek mij ook zo vreselijk leuk! Dat maakt het toch af hé! prachtig bruidspaar ook.

    BeantwoordenVerwijderen