Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 25 juni 2009

High Tea

Te midden van alle drukte (met name computerwerk, want ja, al die trouwreportages moeten wel uitgezocht, bewerkt en ingeplakt worden...) vandaag even een relax-dagje... Van vriendinnetje Marloes had ik nog mijn verjaardagskadootje van afgelopen jaar tegoed: een high tea voor 2. Die stond voor vandaag gepland en mooier kon niet, wat een heerlijk weertje!

Op een terrasje in de zon in Haarzuilens kregen we al deze heerlijkheden voorgeschoteld

Naast lekker was het vooral reuze gezellig om zo uitgebreid bij te kletsen en te genieten van het mooie weer!

Na al dat lekkers nog even een rondje in de tuinen van kasteel de Haar gelopen, wat een mooi kasteel is dat! (Je kan er ook trouwen, maar ik zal er niet zo snel komen voor een trouwreportage denk ik, 't is een beetje uit de buurt helaas!)
Even een paar snelle plaatjes met de ixus gemaakt, het stond ook gedeeltelijk in de steigers dus voor mooie foto's later nog maar eens terug... Marloes: bedankt voor een heerlijk dagje!

4 opmerkingen:

  1. Lieve Geertje,

    Jij ook bedankt voor je gezelligheid, ik hoop dat je weer veel energie op gedaan hebt voor je werk. Jammer dat ik niet wat dichter bij woon dan kon ik je eens helpen. En zo'n dagje plannen we gauw weer eens!!
    Liefs van marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je niet wat van je drukke werkzaamheden uitbesteden? ;0)

    De hihg tea ziet er geweldig uit en in een meer dan mooie omgeving!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk =) en emmabeth hieronder is ook een heerlijk ding zeg =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zeg! Ik hoorde net van mn moeder dat als ze weer een beetje kan lopen ze met dr dochters wil high tea-en. Ik heb er nu al zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen