Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 2 juni 2009

een trouwdag

Op de website en hier op de weblog laat ik van trouwreportages meestal wat foto's zien van de fotosessie met het bruidspaar, en soms wat plaatjes tussendoor. Maar in een trouwalbum komen natuurlijk nog veel meer foto's: van het ophalen 's morgens vroeg tot gemeentehuis en kerk en soms nog bruidstaart. En alles daar tussenin. Daarom nu eens even wat meer plaatjes van tussendoor van de laatste weken.

pret in het gemeentehuis
balkonscene bij het gemeentehuis in Hattem Even uitrusten op de trouwauto
prachtige bruidstaart
Knielen in de kerk

foto's met familie en vrienden
en hier werd flink gestrooid....!
Morgen mag ik weer... ik heb er al weer zin in :-)

1 opmerking:

  1. dat snap ik, dat je zin hebt, wat een superbaan ook =)

    leuke plaatjes ook dit!

    BeantwoordenVerwijderen