Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 3 juli 2009

Jan & Bertine

Ja, het was heet gisteren... op de trouwdag van Jan en Bertine. Maar daar is gisteren genoeg over gezegd, dus daar hebben we het niet meer over :-) Want het was gewoon weer een prachtige dag met weer een stralend bruidspaar!

en wat dacht je van deze prachtige bruidskinderen:


Dit is een mooie serie foto's geworden, gemaakt op landgoed Morren in Oosterwolde:
Ik kon moeilijk kiezen maar denk dat dit toch wel mn favoriet is met 2 kussende paartjes :-)

We hebben zonder de bruidskinderen nog wat foto's in Elburg gemaakt, in de stad en de haven, maar daar volgen t.z.t. nog wel de foto's van op de website. Zodra een album afgeleverd is plaats ik altijd wat meer foto's op de site, de komende week worden er dan ook een aantal albums bijgeplaatst! Ook van Jan en Bertine staan er natuurlijk al een paar foto's op!

8 opmerkingen:

  1. Oh..die dèrde!
    Gàààààààf! Echt heel mooi. En apart. en super gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat kleine meisje wil wel, schattig om te zien en erg mooi gefotografeerd, schitterend belicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Geertje,

    mijn (onze) complimenten voor de prachtige foto's! Je belichting is gewoon super en de bewerkingen zijn ook heel gaaf!
    Met name de bedankfoto vind ik erg mooi. Frisse kleuren en ook een beetje magisch :D
    Mocht je het leuk vinden om mijn foto's te zien, dan kan ik je e.e.a. toemailen.

    Wie weet tot in de toekomst ;)

    Je backupfotograaf
    (Pieter)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Pieter: Dank voor je leuke reactie en complimenten! Altijd leuk om wat foto's te zien, dus mail maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow onze leraar godsdienst!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo
    deze meneer is leraar en werkt bij de brandweer lachuh
    compliment voor de leuke fotos!!

    BeantwoordenVerwijderen