Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 2 juli 2009

Peter & Lisette

Gisteren was het de trouwdag van Peter en Lisette

We hebben foto's gemaakt in Zwolle, in het Engelse werk

De zon bleef 's morgen achter de wolken, wat voor de foto's helemaal niet erg was

Het mooie boeket met de ringen erop


In de schepenzaal in Zwolle werd het huwelijk voltrokken en kon ik deze stralende blik weer vangen


Veel bellen na het stadhuis, altijd een vrolijk gezicht! Op de website meer! Ik ga al weer naar het volgende bruidspaar...

O ja, je kan me nu ook volgen op twitter... geen idee of ik dat wel wat vind, en ik snap er ook nog niet alles van, maar schijnt goed te zijn voor je zakelijke kontakten :-) al zie ik eigenlijk het het hele nut er niet van in , maar hoor ik er even bij zo ;-)

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van een stralenmd bruidspaar! Idd prachtig die sopbellen! Heeft een leuk effect!
    Twitteren daar doe ik (nog) niet aan, kan amper mijn blog en msn volgen.

    Fijne dag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! prachtig weer ook natuurlijk.
    En ik snap de balle van twitter, en ik zie er het nut ook niet van in..dusseh..hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik ben ook nog lang niet overtuigd van het nut, maar ach, je probeert es wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! en die hierboven ook, idd die met die kussende 'paartjes' =) heet of niet, je hebt echt wel een topjob!

    BeantwoordenVerwijderen