Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 13 augustus 2009

fruittuin

Vorige week heb ik wat foto's gemaakt voor in het agrarisch dagblad bij fruittuin Verbeek in Oldebroek. Vandaag kreeg ik het artikel toegemaild. Jammer dat de krant zwart-wit is, daarom hier ook maar even de kleurenversie :-)

Het bedrijf is in januari afgebrand, maar wordt nu dus weer opgebouwd. We halen er af en toe wel fruit, en ook nu heb ik gelijk maar wat kersen (uit de tijdelijke verkoopkraam) meegenomen, want die zijn daar wel zóóóó ontzettend lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen