Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 14 oktober 2009

Aart & Bettinka

Ik was vanmorgen al vroeg op pad voor de trouwdag van Aart en Bettinka...en wat een prachtige herfstdag was het vandaag!

We hebben foto's gemaakt in en om KampenDeze mooie krans hing bij Bettinka thuis op de deur
De trouwplechtigheid vond plaats in de oude broederpoort in Kampen, na afloop wordt er even vanuit de ramen gezwaaid door het bruidspaar.
Mooie bogen bij de kerk...
Op de website nog wat plaatjes van het bruidspaar!

3 opmerkingen:

  1. Het was een pracht dag ja! Een mooi paar weer, en die bogen zijn erg mooi genomen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan, die bovenste foto écht leuk met die ronde opening.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste foto is hartstikke leuk zo zijn ze mooi gekaderd!

    BeantwoordenVerwijderen