Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 30 oktober 2009

Berny en Fenneke

Wat is het toch ontzettend mooi buiten met al die herfstkleuren... en dan mag je op zo'n prachtige herfstdag de hele dag foto's maken. Wat een heerlijk beroep heb ik toch :-)
Vandaag trouwden Berny en Fenneke, een geweldig bruidspaar!
We hebben foto's gemaakt bij de theetuin in Oosterwolde en bij IJsselvliedt in Wezep

de mooie schoenen van FennekeOp zo'n mooie herfstdag moet er natuurlijk met blad gegooid worden!
Dat vervolgens op de sleep bleef liggen :-)
Een stukje rennen valt niet mee zo...maar geeft wel leuke plaatjes. En had ik al gezegd dat het zo mooi is met die herfstkleuren ;-)?
Op de website weer meer.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo in herfstsferen te kunnen fotograferen, blaadjes gooien geeft een leuk effect zeker met zo'n witte jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik kwam deze blog tegen en kon het niet laten even te kijken overal. Prachtig hoor, mijn complimenten!
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi. vooral die met dat boeket op de voorgrond en zij wazig op de achtergond. soms komen zelfs standaard foto's zo verrassend mooi uit de hoek!

    BeantwoordenVerwijderen