Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 22 oktober 2009

van alles wat...

Heb net eens even mijn kaartje met privé-foto's geleegd... die blijven meestal liggen omdat er nog van alles afmoet, maar de familie zal wel ongeduldig worden, dus moet ze nu toch echt even uitzoeken! Een paar snapshots:

Neefje Christian werd 1 jaar...lekker knoeien met slagroom :-)

Nichtje Sanne werd gedoopt!


Ze hangen!

Oom Dick zette een jong konijntje bij Joëlle neer...ze bedacht zich geen moment en greep 'm zo vast :-)
41 rozen van Dick!
Kan er gelukkig op de foto van genieten want de meeste zijn helaas niet mooi uitgekomen, das dan weer jammer...

4 opmerkingen:

  1. Zonde is dat hé, als je een mooie bos bloemen krijgt en ze komen niet echt tot hun recht. Ben je er nog mee terug gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hangen mooi hoor, ik moet ook maar eens zoiets gaan doen, heb maar 1 foto hangen eigenlijk maar vind zo'n tweeluik erg mooi!
    Over dat konijntje ga ik als bunnymom maar niets zeggen....
    Jammer van die rozen maar dat is altijd het risico met rozen, gelukkig heb je de foto's nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die lavendel zo! En dat konijn! Whoehahaha..goed geschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk =) dat kiendje met dat konijn! hahaha en die canvasjes zijn prachtig geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen