Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 3 november 2009

40+

't is ff wennen, maar t scheelt een hoop :-)

6 opmerkingen:

  1. Zo'n kek modelletje is hartstikke hip joh ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, vroeg of laat ontkomen we er toch niet aan :( .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maarre hoe staat hij nou op jouw neus, hij is mooi, lijkt wel wat op de mijne! Enne na 30 jaar weet je niet anders:)

    liefs Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, die reactie had ik van je verwacht Marloes :-)
    Wie weet volgt er nog een foto van mij met bril...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! ik ben ook net aan de bril, 40- ; )

    mooie foto's hierboven =)

    BeantwoordenVerwijderen