Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 4 november 2009

HERFST

Vrijdag met de trouwreportage zag ik al dat het zo mooi was bij IJsselvliedt, en toen het zaterdag mooi weer was MOEST ik er nog even heen... Even een sms-je naar mn wandelmaatje (ha Wil!) en even later heerlijk naar IJsselvliedt gewandeld. Eindelijk eens weer zomaar voor de fun foto's gemaakt, dat komt er veel te weinig van. Een selectie van de foto's van zaterdag!
En daar wandel ik dus zo even vanuit huis heen...wat wonen we toch mooi hier! In 1e instantie zagen we weinig paddestoelen, maar op t eind toch nog een paar. Ben er maar even bij op m'n buik gaan liggen. Het was onder de bomen best donker, maar met de isowaarde van de 5dII wat hoger ingesteld was dat ook geen probleem. Jammer dat het nu regent anders gingen we nog even t bos in, maar t mooiste is er ook wel weer af nu helaas.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! Echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geertje,
    leuk dat je ook effies op mijn blog bent komen kijken!
    Wat een prachtig seizoen is de herfst toch he? Heerlijk al die kleuren. Lekker hoor dat je er zo dichtbij woont, ik moet meestal wel effies reizen om mooie plekjes tegen te komen.
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is echt schitterend ja! Ik zag vanmiddag een stel beukenbomen, die stonden ook zo prachtig te zijn! Jammer dat niet net ff het zonnetje scheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat je ook nog even privé van de herfst hebt kunnen genieten want het is inderdaad prachtig buiten (al zou je dat nu niet zeggen brrrr). Je foto's zijn schitterend, ik neem me nog steeds voor om eens even de trein naar Wezep te pakken en daar het bos in te duiken ;0)

    BeantwoordenVerwijderen