Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 28 november 2009

ik...

Nou...vandaag dan een paar portretjes van mezelf, MET bril :-) Er waren wat mensen benieuwd hoe die nu op mn hoofd stond, dus heb Dick gisteren even wat foto's laten maken.
This is me :-)
Ook maar even wat foto's met camera voor op de website, en om als profielfoto op hyves, twitter enzo te kunnen gebruiken :-)
Ik had dit grijze achtergronddoek een tijdje terug besteld, maar toen ik het uitpakte viel het me erg tegen... heb het nu toch maar eens even uitgeprobeerd, maar eerlijk gezegd vind ik het niet mooi. Ik heb net maar bedacht dat ik t zwart ga verven, dat lijkt me beter.

En ik heb nog even wat gespeeld in photoshop.


en die bril, tja aan hoe die staat ben ik snel gewend, maar aan hoe die zit nog niet helemaal!

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's van jezelf Geertje en die bril staat je goed.
    Goed weekend toegewenst.

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk je bril. En wat sta je leuk op de foto zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon toch niet wachten tot morgen :)
    Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bril en hij staat je goed! De foto's zijn ook zeer leuk met name die eerste met de camera, daar sta je geweldig op. Leuk idee om je eigen foto op de lens terug te laten komen trouwens, zoals bij die andere foto.
    Dat doek vind ik ook niet mooi als achtergrond, ik denk dat je aan zwart inderdaad meer zult hebben of paars is misschien ook een idee.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad wat lastiger fotograferen met een bril op...
    Maar hij staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk =) en die achtergrond is idd beetje eh, standaard. maar je springt er wel uit in kleur@ (in zwart wit foto's vind ik de achtergrond echt niet mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen