Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 26 november 2009

met en zonder trekker

Onderstaande foto is inmiddels groot op canvas kado gegeven, dus ik mag ze nu wel laten zien, ik hoop dat hij er blij mee was :-)

altijd leuk om te spelen met de scherpte diepte


4 opmerkingen:

  1. hahaha, scherpte diepte!
    Nog nooit van gehoord tot een paar weken geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaaa scherpte diepte ik heb nu dan ook eindelijk de mogelijkheid om dat met de camera te regelen en niet achteraf stiekem in fotosoep! leuk man. fotograferen.

    #helemaalhappymetd'rnikond4oenikdoenetofikonderstaandlogjeniethebgezien ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooier kado kan je niet geven lijkt ze zo met zulke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo'n collage-portret op linnen kado te krijgen, de ontvanger zal er vast blij mee zijn geweest, mooie foto's!

    OT: Dat je ook bij Holiday on Ice was, had me maar even aangesproken joh! Ja ik zat ook aan de zijkant en de eerst juf die me aansprak zei letterlijk dat ik van haar wel mocht blijven fotograferen maar de tweede deed plots haar hand over de lens en was verbaal behoorlijk agressief. Ik wist niet eens dat het niet mocht, had niets gehoord waren door de lange kassarij te laat binnen. Mijn collega's persfotografen stonden naast mij lekker door te klikken en dat maakte het wel extra zuur want ik had natuurlijk geen persacceditatie en zij wel, volgend jaar wil ik er ook in functie heen dan kan ik me ook lekker uitleven. Heb toch nog wel zo'n 25 foto's kunnen maken maar ja niet van de mooiste momenten en kostuums, maar wel genoten van de show hoor!

    BeantwoordenVerwijderen