Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 31 december 2009

2009

De laatste dag van 2009. Overal komen jaaroverzichten voorbij.
Ik dacht laat ik ook eens meedoen met mijn eigen trouw-jaaroverzicht :-)

alle bruidsparen van 2009 in 1 liefdevolle collage!


En omdat ik de boeketten ook vaak zo mooi vind, maar eens een aparte collage van alle bruidsboeketten die ik dit jaar voorbij zag komen! Als blogger meewerkt zijn ze aan te klikken om groter te bekijken. Bij deze wil ik alle bruidsparen bedanken voor het vertrouwen dat ze mij gaven om hun mooiste dag vast te leggen en voor de leuke en lieve reacties op hun album. De laatste bruidsparen moeten nog heel even geduld hebben maar in 2010 gaan we weer even enthousiast verder! Ook alle anderen die ik mocht fotograferen, en alle lezers van mijn blog bedankt voor de vele leuke reacties en hopelijk tot ziens in het nieuwe jaar!
Allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2010!

4 opmerkingen:

  1. Een heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blogger werkte mee =) prachtig. wat een boel mooie boeketten ook!

    wens je een plaatje van een nieuw jaar ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is heel wat afgekust dit jaar zo te zien...


    Een gelukkig 2010 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die beide collages, het is zo ook heel duidelijk wat de trend was vand het bloemwerk ;0)

    Ook jij alle goeds voor 2010!

    BeantwoordenVerwijderen