Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 24 december 2009

kerststalletje

Mijn broer en schoonzus wilden graag een kerstkaart van Joëlle met haar kerststalletje en toen ze vorige week weer bij ons was heb ik een poging gedaan hier iets moois van te maken...

Maar Joëlle vond spelen met haar stalletje natuurlijk veel leuker dan poseren :-)en dat engeltje moest steeds weer van het dak af!

het was even zoeken naar een plekje waar de stal mooi kon staan met Joëlle erbij

Uiteindelijk toch een aantal mooie, lieve en leuke foto's kunnen maken (ondertussen heel wat keren de poppetjes weer opnieuw neer moeten zetten!)

Maar dit is uiteindelijk de kerstkaart geworden!

En dan maak ik meteen even van de gelegenheid gebruik om alle lezers van mijn blog het volgende toe te wensen:
(Klik op de foto voor groter)
Tot na de kerst!

7 opmerkingen:

  1. De derde foto vind ik ook heel mooi!
    En hierbij ook voor jullie hele fijne dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke mooi zeg. Heel fijne kerstdagen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhhhhhhhh wat een lieve foto, echt mooi! Hele fijne Kerstdagen wens ik jullie,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stalletje is dit! De uiteindelijke kerstkaart is heel leuk geworden,zullen ze blij mee zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind die foto boven die allemaalkleintjes zeg maar ook erg leuk =) en een kerststalletje van little people wat gaaf =)

    voor jou ook nog een hele fijne 2e kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind die foto boven die allemaalkleintjes zeg maar ook erg leuk =) en een kerststalletje van little people wat gaaf =)

    voor jou ook nog een hele fijne 2e kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou jaaa, zegt 'ie dat m'n woordverificatie nie goed is, doe ik 't over, staat de reactie er 2 x

    #fail

    BeantwoordenVerwijderen