Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 8 december 2009

poseren voor papa

Dat valt nog niet mee als je klein bent om te poseren, maar Kaleb en Tabitha gingen er toch even voor zitten, en deze foto is inmiddels groot op canvasdoek afgedrukt.Hun papa was gelukkig blij met zijn kado!

6 opmerkingen:

  1. Kaleb en Tabitha? ik blijf me verbazen ; )

    middelste foto vind ik èrg leuk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ook weer schitterend! Terecht een trotst papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder namen, bijbels lees ik in jouw reactie, maar ik vind het wel vreemd aankomen bij zulke oer-hollandse koppies hoor zulke oosterse namen! Ze staan er overigens prachtig op, dat is aan jou wel toevertrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, ook mooie namen,twee van mijn kinderen die al getrouwd zijn, hebben ook aparte bijbelse namen, n.l. Tirsa en Timon.

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen