Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 17 december 2009

ROODBORSTJE

Toen ik vanmorgen uit het keukenraam keek zag ik dit... sneeuw!

Het sneeuwde lekker door en vanmiddag ben ik er even bij gaan zitten met de telelens in de aanslag

m'n geduld werd beloond, het roodborstje ging precies op de goede plek zitten

En samen met de meesjes, vinken en mussen vloog hij af en aan
Mooi hè!
Ik-hartje-sneeuw
Ik-hartje-roodborstjes in de sneeuw

Ja, het geeft veel troep en files en soms ook narigheid, maar toch... ik-hartje-sneeuw!

En morgen... dan zie je hier waarschijnlijk een bruidspaar in de sneeuw!

8 opmerkingen:

  1. Hoihoi,
    persoonlijk heb ik helemaal niks met sneeuw, vind het verschrikkelijk. Maar voor een foto is het geweldig. Toch een heel apart sfeertje zo he. Het vogeltje steekt fleurig af tegen al het wit. Mooi!
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sfeerfoto's zeg. Klasse. Ik wil ook een telelens! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh pràchtig! Dit zijn de mooiste foto's die ik tot nu toe gezien heb van de sneeuw! Schitterend met het roodborstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben jij ook zo gek op sneeuw, ik ook, kan er ook niks aan doen maar geniet er gewoon als een klein kind van en ja dat iedereen er last van heeft is jammer, het kan mijn gneiten en plezier niet bederven hoor!!
    Dat roodborstje staat er geweldig op, die 'van mij' wilde niet poseren in de sneeuw terwijl hij dat anders altijd wel doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gneiten=genieten (moeilijk woord hè *lol*)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat woon je daar toch prachtig Geertje, volgens mij is er altijd wel wat te fotograferen daar en zeker met sneeuw of rijp.

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Geertje,

    Geweldig zeg die sneeuw. Hier in Twente ligt vrijwel niets. 'T Is hier alleen maar erg koud.
    Leuk dat je een bezoekje aan mijn nieuwe weblog heb gebracht :-)
    In het nieuwe jaar gaat 't ie "officieel" de lucht in. Ben nu ook nog aan het plaatsen op mijn andere/oude weblog.
    Groet uit Twente
    TruusW

    ps ik zet je blog op mijn bloglijst, vind je vast wel oké?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leuke reacties, @Ank: ja ben inderdaad gek op sneeuw :-)
    @Janny: ja, het is hier heerlijk wonen!
    @TruusW: Dat is natuurlijk goed :-) Je oude weblog volg ik ook al een tijd via google-reader.

    BeantwoordenVerwijderen