Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 23 december 2009

winterse wandeling

Gisteren in het Zwolse bos bij Heerde nog een heerlijke winterwandeling gemaakt, natuurlijk mét camera, de powershot G11 was mee, perfect cameraatje om mee te nemen zo!
De laatste 2 zijn bewerkt met een paar presets in lightroom, ik vond het wel een apart effect geven. Jammer dat de sneeuw weer aan het wegsmelten is....

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    En bij deze ook hele fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè eindelijk even de tijd om weer de achterstand die ik had met je foto's bekijken, in te lopen. Prachtig die sneeuwfoto's en o wat jammer dat het allemaal weer weg is!

    BeantwoordenVerwijderen