Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 8 januari 2010

2 jaar!

Vandaag is een beetje feest... Foto Vierhout bestaat 2 jaar!!

Bijna niet voor te stellen... na veel gedub de knoop doorgehakt, baan op gezegd en voor mezelf begonnen. Twijfel of het wel zou gaan lopen...maar met morele steun van familie en vrienden toch gedaan... Dick zei destijds: "probeer het gewoon 2 jaar en als het niet loopt zoek je toch gewoon weer werk." Nu zijn er al 2 jaar om en kan ik alleen maar dankbaar zijn! Want wat loopt het goed, wat een trouwreportages mocht ik al maken, en hoeveel mensen hebben de weg naar hier gevonden! Dat had ik 2 jaar geleden niet durven dromen! En ook voor 2010 staan er al veel reportages en andere opdrachten gepland. Geen spijt dus van de stap om voor mezelf te beginnen. En het is nog meer feest, want ook deze weblog bestaat vandaag 2 jaar. Ook dat is iets waar ik geen spijt van hoef te hebben, van 5 tot 10 bezoekers per dag in de 1e maanden zit ik nu dagelijks rond de 100 bezoekers volgens de statistieken. Ik krijg er veel leuke reacties op, word er ook regelmatig over aangesproken. En hoewel er ook wel aardig wat tijd in gaat zitten ga ik nog maar vrolijk door met bloggen :-) enne...het zou wel leuk zijn als al die bezoekers voor 1 x een berichtje achter zouden laten hieronder... ja, jij ook dus ;-) !!

24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de 2 jaar! hoop dat er nog veel mogen volgen voor je
    groetje
    Sabine
    Fotostudio Sabine
    www.sabinedebruyn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Geertje

    Nou daar gaat ie dan ben de eerste
    geloof ik.
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!
    Als jij door gaat met bloggen gaan wij gewoon door met kijken. ben elke dag benieuw naar je foto's.
    Ben ook wel is jaloers. (op je vogels in de tuin) nee grapje, je doet het goed ga zo maar rustigjes door.
    Lieve groet van Harmke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd. Wauw, ik wou dat ik zoveel lef als jij had...Het is echt een gave, en je foto's zijn prachtig. Heb je een opleiding gedaan? Mijn 'probleem' is dat ik technisch weinig van mijn toestel afweet, terwijl ik zeker wel oog heb voor detail. Afgelopen jaar heb ik samen met een vriendin 2 bruidsparen mogen fotograferen. Het is wel een hele verantwoording, vind ik, maar met z'n tweeeen ging het prima.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum. Toppie hoor!
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd, ik kijk bijna dagelijks of er al weer nieuwe foto's op staan erg leuk.

    heel veel succes,

    janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een felicitatie waard: 2 jaar!
    En wat fijn dat het zo goed gaat.
    Iedere dag kijk ook ik even op je blog, vind het altijd erg leuk de foto's met soms de verhaaltjes er achter...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lees/kijk ik echt al twee jaar hier mee? Of ben ik ergens halverwege binnengevallen. In ieer geval: super dat je zaak zo goed loopt. Volgens mij volkomen terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel een felicitatie waard en dan zoveel succes, hartstikke leuk toch, dus bij deze 2x GEFELICITEERD! En ga zo door zou ik zeggen, ik kom hier graag en ook op je site!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 jaar, gefeliciteerd en dat er nog vele jaren mogen volgen!
    We lezen je blog met plezier, ga zo door.

    Groetjes van
    Leo, Henriët & Naomé

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Geertje,

    Ook hier een trouwe lezer, van harte gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum. Je doet het hardstikke goed, ga zo door!

    Groetjes,
    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Geertje,
    Van harte gefeliciteerd met het 2 jarig jubileum van foto Vierhout!
    Dat er nog maar vele jaren mogen volgen en we nog lang mogen genieten van je reportages!!

    Groetjes,
    Jeroen en Esther van Woerden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 2 jaar. Ook ik heb er al weer 2jaar opzitten. Ik blog alleen niet zoveel.

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!!!! 'k Hoop dat je nog heeeeel veel motivatie hebt en krijgt om hiermee door te gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!! Ik hoop ook ooit deze stap te nemen, wil enkel even wachten tot de kids even ietsjepietsje ouder zijn! Maar wat moet het geweldig zijn als je je hobby zo kunt uitvoeren!!

    Renate
    www.renateg.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! 2 jaar al! Geweldig.

    Ik lees je blog echt bijnaaa dagelijks.. en met plezier!

    Groet,

    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Geertje,
    Ik had je al via de smsm gefeliciteerd maar hier hoor ik natruurlijk ook bij. Ik heb twee jaar geleden je twijfels gevolgd maar ik heb nooit aan je getwijfeld, altijd geweten dat het een succes zou worden!!
    dikke kus van Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Geertje,
    Ik had je al via de smsm gefeliciteerd maar hier hoor ik natruurlijk ook bij. Ik heb twee jaar geleden je twijfels gevolgd maar ik heb nooit aan je getwijfeld, altijd geweten dat het een succes zou worden!!
    dikke kus van Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey sis,

    van harte ook van ons.
    Dat er nog maar vele mooie jaren mogen volgen.

    Hartelijke groeten van DJ, Willeke en Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Lees vaak je blog en kijk naar alle prachtige nieuwe foto's, maar ben niet zo van de reacties :('t Is omdat je het nu vraagt :)Nu kan ik er niet omheen.
    Geniet van al het werk dat je te wachten staat!

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Marianne van Dijk.9 februari 2010 om 19:47

    Als nog van harte gefeliciteerd. Super joh, en heel fijn dat het zo goed mag gaan. Wat een prachtige foto's staan er overal weer, van de sneeuw, vogels, alles is mooi. Echt genieten.
    Stuur je snel weer een berichtje.
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen