Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 9 januari 2010

40 jaar

Ja, dat is wat anders dan 2 jaar... in december waren mijn oom en tante maar liefst 40 jaar getrouwd! 40 jaar geleden was ik er ook bij, als klein meisje van 1 jaar :-) en tot ik in 1993 het huis uitging woonden we naast elkaar.
De foto's moesten binnen bij de feestlocatie gemaakt worden, en dit was de enige bruikbare achtergrond. Wat schilderijtjes van de muur gehaald en de lampjes later weggewerkt :-) (wel eerst uit laten doen!)
Ik had net een paar dagen ervoor mijn extra flitser én extra pocket wizards binnen gekregen dus ik heb 2 flitsers op statief gezet, met pluutjes, en draadloos geflitst. Er valt nog wel iets aan de belichting te verbeteren, maar tijd en ruimte waren beperkt, dus geen gelegenheid uitgebreid te experimenteren, maar ben best tevreden met het resultaat.

De kinderen/gezinnen allemaal even apart op de foto
en ook de kleinkinderen
wat een droppies hè; die ogen!!
Kleine neefjes en nichtjes worden groot, heel groot :-)
Dit vond ik zo'n leuk plaatje, de pret straalt eraf..
en hier nog even het bewijs dat ik erbij was 40 jaar geleden... op de stoep van het stadhuis, schattig tussen papa en mama in :-)

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en opvallend zoals jij op je moeder lijkt ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dat vind ik errug leuk gedaan zeg. inderdaad ietsje jammer van de achtergrond maar je hebt je er aardi uit gered. je familie zal wel erg blij met je zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig. zeker die pret-foto en die laatste ook hoor... gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Geertje, wat een superleuke foto's zijn het geworden van het feest van mijn ouders. de foto met
    Iris en Denise en Ranata is ook zo
    feestelijk lollig geworden.
    zelfs de juffrouw van Jordy's school (woont in Wezep) begon over de foto's en over hoe leuk jouw website was. dus in Elspeet wordt er ook al over jou gekletst
    ik zal gauw de bestelling doorgeven
    groetjes van je nichtje Gea

    BeantwoordenVerwijderen