Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 25 januari 2010

boslaan

Een paar foto's van afgelopen zaterdag:

ondanks de kou toch buiten, bij Oldhorst maar eens weer, ideaal zo'n mooi plekje in de buurt!

Dit heb ik wel vaker gedaan, maar ik blijf het leuk vinden zo'n wandelfoto... meteen een beetje opwarmen!

Ik kende de familie niet, maar het bleek nog weer familie-van-familie te zijn en 1 van de zonen ook nog een oud-collega van Dick...de wereld is weer klein :-)

5 opmerkingen:

  1. Ja dat gaat zo snel, dat via via. En wat is het leuk om dan tot de ontdekking te komen dat die één dan weer een ander kent die jij ook kent (oeps, ingewikkelde zin).
    Mooi trouwens die buitenfoto's. Vind dat toch altijd wat spontaner dan binnen foto's maken.

    Groet uit Twente,
    TruusW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm is er niet zoiets als dat er 6 schakels zitten tussen jou en de volgende persoon? Ik verbaas me er wel eens over hoe vaak ik dat tegenkom.

    Mooie foto's trouwens, vooral die wandelfoto vind ik erg leuk.

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja leuk, je kunt het ook wel weer zien he.
    Zoals we in de familie zeggen o das een echte Sch... (een beetje
    privacy mag wel he).
    weer mooie foto's geworden en langs deze weg even een groet voor de betreffende familie.

    Harmke van de Sch.. te W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks de kou toch gezellige foto's geworden. Buiten is het meestal wat minder gekunsteld dan binnen, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allart de ex collega van Dick26 januari 2010 om 16:15

    die familie perikelen ook altijd, Dat is er weer ene van die. foi foi.

    de fotos zijn mooi geworden, Netjes gedaan!

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen