Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 26 januari 2010

DANK!!!

M'n kleine actie voor Haïti is afgelopen... 100 reacties wou ik graag, het zijn er zo'n 90 geworden! Om precies te zijn 93 staan er nu, maar daar zitten een paar mensen bij die nog een keer een extra berichtje hebben achtergelaten, 90 totaal dus volgens mij, en ik tel de laatste van vandaag daarbij ook nog mee hoor! Ik maak straks 90 x 2,50 = € 225,00 extra over naar woord en daad! Hierbij als dank voor jullie allemaal een voorjaarsbloemetje!
En ik hoop dat jullie natuurlijk ook allemaal zelf wat gegeven hebben! Speciale dank aan lief leuk en anders, aan Tempus fugit, en aan zeeuwse mama, voor de links op hun weblog en verder aan alle familie, vrienden, bekenden, bruidsparen én vele onbekenden die reageerden. Ik ben best tevreden met zoveel reaties! Er waren nog heel wat meer bezoekers trouwens de afgelopen week, maar ik denk dat jullie me ook weer niet TE veel geld uit de zak wilden kloppen :-) En ik heb ook weer een hoop leuke weblogs ontdekt door de reacties van medebloggers, altijd leuk!
En ja, dan ga ik nog de fotoshoot weggeven...!!!
Ik gun het natuurlijk iedereen, maar uit de reacties blijkt wel dat velen de shoot graag willen geven aan (de broer van) Boskoopje. En daar ben ik het helemaal mee eens. Al zou ik ook best iemand die altijd achter de camera staat eens voor de camera willen halen; en die 5 bruiden bij elkaar lijkt me ook heel erg leuk! Maar ik kan er maar ééntje kiezen... Ik kan natuurlijk loten, maar dan had ik geen reden hoeven vragen; ik wou m juist graag aan iemand geven met een bijzondere reden. Er is nog 1 maar. Ik weet niet waar broer boskoopje woont en of die nog in staat is hierheen te komen, anders moet het voor mij wel een béétje haalbaar zijn om er heen te gaan. Dus als Boskoopje daarover even kontakt op wil nemen met mij op info@fotovierhout.nl dan ga ik kijken of het te realiseren is! Nogmaals dank aan allen, en julie mogen ook gewoon op logjes blijven reageren natuurlijk :-)
Over John weten we nog niets, maar woord en daad houdt ons op de hoogte, als we wat weten horen jullie dat hier!

10 opmerkingen:

  1. Super dat je voor de broer van Boskoopje gekozen heb ( hoop dat het haalbaar is!)
    Nadat wij van het voorjaar bijna ons schoonzusje hebben verloren kan ik me indenken hoe bijzonder waardevol zo'n fotoserie met elkaar moet zijn!!
    Hoop dat je snel wat van je sponsorkindje hoort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig dit resultaat. En fantastisch, dat je boskoopje gekozen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooi resultaat van je actie! Door jou geïnspireerd heb ik vorige week bij de uitreiking van de wijkbudgetten (ik kreeg €10.000 om mijn plan voor de wijk te verwezenkijken ) heb ik aan de wethouder gevraagd of de €20.000 die over was gebleven omdat er te weinig ideeën waren ingeleverd, door de gemeente Zwolle aan Haïti konden worden gedoneerd. Daar kon hij uiteraard niet alleen over beslissen maar hij zou het in de gemeenteraad voorstellen, dus wie weet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ik hoop dat het gaat lukken met de fotoshoot....

    Wat een hoop geld zeg. Friso had voor 125 euro gitaar gespeeld voor de albert heijn en aldi. Ook voor haiti. En wij verdubbelden het dus hij kon met een volle bak geld naar school.

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bedrag en initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij bedankt! en ik had je logje getweet en kreeg toen te horen dat ik je zeker op kosten wilde jagen.. hahaha maar ik wou je helpen de 1oo te halen!!

    9o is ook mooi. en hoop dat de shoot door kan gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat mijn broer uitgekozen is voor de fotoshoot, S*U*P*E*R!!

    Of het logistiek haalbaar is, weet ik niet, hij woont namelijk in Zeeland, ik heb je een mailtje gestuurd, ik gun het hun gezin zo.....

    Nogmaals, heel hartelijk bedankt!

    Groetjes Boskoopje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi bedrag heb je zo bij elkaar gekregen. Hartelijke groet, moedertje76

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geertje, laat je het nog weten of Boskoopje gevonden is? Ik hoop het, want het lijkt mij een dankbare opdracht.

    Groet, en succes verder. Enne...niet al te veel regen op al die huwelijken!

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Ank: wat leuk dat je dat zo gedaan hebt!
    @Inge: in dit geval MOCHT je me op kosten jagen :-)
    @Karin: boskoopje is gevonden (zie paar berichtjes boven) maar zeeland is wel erg ver weg...ik probeer nog wat te regelen, er wordt aan gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen