Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 28 januari 2010

Gerben & Eveline

Weer een prachtig paar vandaag: Gerben & Eveline

De foto's hebben we gemaakt in Kampen, waar ze ook gaan wonen

We hebben veel lol gehad tijdens de reportage en dat zie je hopelijk weer terug in de foto's

Ik hou het verder kort, morgen wacht er weer een bruidspaar op me...
Op de website nog een paar foto's!

5 opmerkingen:

  1. Met name de zwart-wit foto vind ik erg mooi en inderdaad kun je het plezier weer goed van de serie af zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He,

    Wauw weer een prachtig paar die straks blij is met zeer prachtige foto's!!
    Super gedaan Peer ;-)

    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tweede blinkt uit. Mooi weer zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Geertje, zo te lezen heb je het de komende tijd erg druk, en dan al dat bewerken en fotoalbums maken nog, veel succes ermee.

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen