Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 19 januari 2010

Haïti: help mee!

reageren = geven!
Dit is John.... een jongetje dat wij via woord en daad financieel ondersteunen.

We hebben ook nog een meisje in India, maar John woont in Haïti. En iedereen weet inmiddels wel hoe het er in Haïti nu voor staat. Ik heb getwijfeld of ik hier een stukje over zou schrijven. Er wordt al zo VEEL over geschreven, en men weet heus wel hoe erg het is, en er komt al veel geld binnen... maar ik heb gewoon de behoefte ook IETS te doen, vanwege John en al die andere kinderen daar.

Deze tekening van John kregen we afgelopen woensdag, en op het moment dat ik de envelop openmaakte hoorde ik net van de aardbeving in Haïti... heel raar. Ik heb natuurlijk geen idee hoe het nu met hem en zijn familie is. Via de site van woord en daad ben ik er wel achter dat zijn school zo'n 50-70 km buiten Port au Prince staat. Dus misschien zijn ze er daar nog goed van afgekomen. Misschien ook niet, geen idee. Ik hoop maar dat het nog goed met ze gaat, voor zover je van goed kan spreken nu... We zullen er nog wel over geïnformeerd worden. Maar het is wel duidelijk dat er veel, heel veel hulp nodig is. Daarom ook hier een oproepje om geld te geven! Dat kan bijvoorbeeld hier via http://www.helphaitinu.nl/
Maar dat kan je ook doen door hier een reactie achter te laten... ja, je weet het, ik vind reacties leuk :-) En de 23 reacties nav "mijn" 2 jarig bestaan vond ik super! Sommige mensen denken dat ze eerst moeten registreren voodat je kan reageren, maar je hoeft alleen maar je reactie in het vak te tikken, vervolgens het rondje voor anoniem aan te klikken en dan kan je de reactie zo publiceren. Als je nu deze week een reactie achterlaat geef ik voor elke reactie € 2,50 voor Haïti (max. 1 reactie per persoon) én maak je kans op een gratis fotoshoot die ik weggeef. Vertel me in je reactie waarom juist jij die fotoshoot verdiend, of misschien wel aan iemand anders gunt...Volgende week dinsdag de 26e maak ik bekend wie er gratis op de foto mag, natuurlijk krijg je er ook een paar mooie afdrukken van! Enne... vergeet niet zelf ook wat te geven als je hier je reactie achterlaat! Ik hoop de 100 reacties te halen dit keer! (en je mag ook reageren zonder dat je een fotosessie wilt winnen natuurlijk...laat dan gewoon je naam achter!)

93 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! voor de fotoshoot denk ik aan mijn broer , hij heeft nog maar een aantal maanden te leven, graag zou ik hem met zijn gezin een aantal mooie foto's gunnen als herinnering.....

    boskoopje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dapper van je! Want het is een gok! Heel blogland gaat misschien wel reageren. Ik ga voor deze post reclame maken op mijn eigen blog. Dit is een goeie actie!
    Ik fotografeer zelf, en sta altijd achter de camera. Daarom wil ik er nu wel eens voor!

    Groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee.
    Het is een grote ramp wat er is gebeurd en wanneer er direct hulp gegeven kan worden op lokaal niveau dan is de opbrengst van het geld enorm, zeker wanneer je dit vergelijkt met de grote organisaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi idee!
    echt mooi dat mensen allemaal acties in zetten om anderen te helpen; gewoon fantastisch!
    ook erg gave foto's.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Geertje. Ik doe graag mee met je actie.
    Jij schrijft dat je daar een kindje hebt die je financieel ondersteunt. Ook wij ondersteunen - via Compassion - een jongetje. Kan me enigzins inleven in het feit dat je onzeker bent over de situatie van hem op dit moment. Wij hebben het geluk dat we mogen wonen in een land waar hulp snel voorhanden is, hij niet.
    Wat betreft mijn link met foto's. Ik vind het leuk om te fotograferen, maar sta bijna altijd zelf achter de camera. Ik vind het ook wel eens leuk om zelf - met gezin - gefotografeerd te worden. Hartelijke groet, Elza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf deze actie €2,50 voor mn reactie.
    Graag doe ik mee met de gratis fotoshout, want ik vind zelf dat ik nooit leuk op een foto sta, misschien heb jij een tip zodat ik wel leuk op de foto sta.
    Groetjes Klazien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél goed van je! Hoop dat het ónbetaalbaar wordt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goede aktie !
    Ik doe graag mee !
    Heel veel succes ermee !!

    Ik hoop dat het goed Gaat met John !

    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh nogal zo'n mooi initiatief!
    Voor een fotoshoot ben ik altijd in (maar je woont vast ver weg ;-)

    En wat bijzonder om te lezen dat jullie zelfs een sponsorkind hebben in Haiti. Dan komt het nog dichterbij he...hoop inderdaad dat het goed met hem gaat.
    Wij hebben een sponsorkind in de Dominicaanse Republiek, wat naast Haiti ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed initiatief! Tja en die fotoshoot, hmmm ik kan wel honderden redenen bedenken waarom ik hem graag zou willen winnen; ik sta zelf zelden op foto's, ik zou me zelf nou een professionele shoot veroorloven, om m'n zelfvertrouwen weer eens een boost te geven (want dat is momenteel echt ver te zoeken) maar voor ik er om denk, wordt het dan een klaagverhaal en dat wil ik niet, dus ik zou hem graag willen winnen om gewoon eens iets bijzonders voor en van mezelf te hebben.

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig initiatief!
    enne.. hoop dat je snel wat zult horen vanuit Haiti, het komt zo wel erg dichtbij he?

    GuAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig initiatief! Vanuit onze kerk is er afgelopen zondag een extra deur collecte gehouden voor Haïti, opbrengst was erg goed (zeker voor een kleine gemeente als de onze)

    Die fotoshoot, ja zou ik best willen winnen natuurlijk. Ben altijd wat onzeker en een mooie foto voor mn broer in Thailand, ja zou erg leuk zijn. Maar iemand anders gun ik het ook hoor, geen probleem ;)

    Groetjes en hoop dat er erg veel reacties komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geertje je bent een mens met het hart op de juiste plek en je kunt er niet genoeg over schrijven, ik wems je heel veel succes met deze top actie.
    Als ik de fotoshoot zou winnen zou ik hem graag weggeven aan de gene die hier als tweede zijn reactie heeft gegeven.

    Geertje zet hem op:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk idee! Hierbij dus weer een keertje 2,50 meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Iemand met het hart op de juiste plaats verdient alle hulp!
    Hopelijk komt alle steun goed terecht... Proficiat met je initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Geertje wat een goed idee om je talent in te zetten voor Haïti!
    Ik heb weinig tot geen mooie foto's van mezelf, omdat na vele jaren ME mijn gezicht erg is getekend. Wat denk je, weet jij er toch mooie plaatjes van te maken?
    Een gift voor John en zijn landgenoten is natuurlijk een druppel, maar elke druppel is er één!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Geertje

    Wat een geweldige actie!
    wij hebben zelf adoptiekinderen (niet uit Haiti) dus voor ons is het ook allemaal zo dichtbij.
    Een fotoshoot zou wel grappig zijn, ik maak zelf graag foto's en sta er dan ook niet vaak op.

    groetjes Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En nog 2,50
    (via weblog zeeuwse mama)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een goed initiatief van je Geertje!
    Ik zag het via Lief Leuk &en Anders en doe dus wel mee aan deze goede actie.
    En ik heb geen flauw idee waarom ik de fotoshoot meer zou verdienen dan iemand anders. 2009 was best een rot jaar voor me maar dat geld voor zoveel mensen dus ik zie wel wie of wat er uit je hoge hoed getrokken wordt.
    Veel succes met je goede actie!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goed initiatief, natuurlijk doe ik mee. De foto shoot gun ik graag aan een ander. Ik ben niet zo fotogeniek.

    Groet Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geertje, wat een mooi idee!! Graag doe ik hieraan mee, tis een mooie manier van geven. Wat bijzonder dat je juist op dat moment die tekening kreeg! Ik hoop dat je ontelbare reacties krijgt, das goed voor Haiti!

    De fotoshoot zou ik aan mijn schoonouders willen geven. Mijn schoonvader is al een jaar behoorlijk ziek, heeft 3 heftige operaties gehad en de 4e zit er aan te komen. Hij is ruim 50 kilo afgevallen, dus hij ziet er heel anders uit. Mijn schoonouders hebben een hoop ellende meegemaakt en ik zou ze graag iets leuks bieden!

    Succes met je actie

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bijzonder origineel idee van je. Hier zijn de kids druk bezig met klusjes voor Haiti, in huis maar ook in de buurt. Ook hun potje is al aardig gevuld en wij verdubbelen het bedrag.

    Die fotoshoot lijkt me erg leuk omdat ik eigenlijk altijd achter de camera sta en ik benieuwd ben hoe jij me zo portreteren maar ik vind dat reactie nummer 2 hem het meest verdiend. Dus daar zou ik hem dan aan geven.....

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben voor het eerst op je blog en ik doe zeker mee!! Wat een supergoed idee van je! Hopelijk kun je een mooi bedrag overmaken. Succes met alles. Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beste Geertje,
    Wat een ontzettend leuke site. In de tijd dat ik in Zwolle woonde en studeerde heb ik een studiegenote leren kennen die in maart 2009 getrouwd is. Sinds die tijd volg ik je site al. Ik kijk bijna elke dag naar je site of er nieuwe dingen op staan, je site staat bij mijn favorieten. Wat gaaf dat je ook 'dagelijks woord' op je weblog hebt staan.
    Een goed initiatief voor Haïti! Na je herhaalde oproep voor een reactie dan nu toch maar gedaan, zeker nu het voor Haïti is.
    Wij gaan dit voorjaar als drie zussen en twee schoonzussen een fotosessie in onze trouwjurken doen en we zoeken nog een fotograaf....
    Groet,
    Germiek

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super idee! Origineel ook.

    Een berichtje schrijven en ontvangen is inderdaad altijd leuk. Kleine moeite, groot plezier! ^ _^

    Een gezellige avond,

    Groeten van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Geertje

    Hier is dan mijn eerste reactie, voor zo'n goed doel kun je niet achter blijven.
    De fotoshoot gun ik graag aan iemand anders, omdat je vorige maand nog zulke prachtige foto's van ons gezin hebt gemaakt.

    Groetjes Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat gaaf al deze acties. Kwam trouwens op je site via Zeeuwsemama.
    en de fotoshoot. Tja ben begonnen met dieet omdat het gewoon echt moet. Het lukt nog niet zo goed, maar een fotoshoot om naar toe te werken zou een goede stok achter de deur zijn
    Verder hoop ik dat je snel goed bericht zal krijgen uit Haiti
    Annemiek

    (mocht ik onverwachts winnen dan weet Zeeuwse mama mij wel te bereiken)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Da's nog eens leuk: een reactie voor 2,50 euro!
    Goede actie van je!
    De fotosessie gun ik graag aan een ander...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, wat een geweldig initiatief! En weer 2,50 erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik reageer om er 2,50 bovenop te doen.. Je kan al zo weinig beteken voor die mensen in het rampgebied..
    Fotosessie gun ik de reageerster van de tweede reactie...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hopelijk gaat het goed met john! Ik heb net naar netwerk gekeken .. kippevel af en toe! Maar jou actie is goed! Vandaar ook mijn reactie!

    Groeten Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk initiatief! En wat betreft de fotosessie, die hebben we al over 2 maandjes:). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee! Wat een mooie actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ontzettend mooi dit! In de kerk en op school zijn we ook geld aan het inzamelen. Wàt een nood daar.
    En ow..een fotoshoot. Door jou!! Ik kijk altijd met begerige blikken naar je pracht foto's en ik droom van een foto van ons alle zes! Wij met onze kinderen. * ik droom gewoon (nog even?) verder*

    BeantwoordenVerwijderen
  35. He, leuk ook al iemand die per reactie een bedrag gaat storten. En niet bepaald weinig ook. Ik heb vorige week al geld overgemaakt aan 555 en oudste vroeg gisteren nog of ze zelf ook iets mocht storten.
    De fotoshoot, wat leuk zeg. Ik wil hier typen waarom ik denk dat ik die zou moeten winnen, maar ik zie hier naast me de reactie van Boskoopje en zou de fotoshoot daarom aan hem en zijn gezin willen gunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dag Geertje,
    Wat een geweldig leuke actie! Ik hoop dat John het goed maakt.

    Ik zou de fotoshoot graag willen winnen, om hem door te geven aan Boskoopje, die familie ken ik niet overigens, maar deze reactie trof me.

    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk idee, ik help ook mee.
    Voor dit goede doel, geven we allemaal een heleboel. Wij hebben genoeg, dus hier de reactie waarom je vroeg.
    Succes, Henriet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geertje, doe er maar weer 2,50 euro bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super!! Wat een idee van je! En wat een reacties heb je al!

    Wat de foto's betreft; lijkt me geweldig, omdat ik zelf eigenlijk nooit een mooie foto van alledrie mijn kinders kan maken, altijd kijkt er wel één niet leuk :( En jij maakt werkelijk prachtige foto's! Maar lees ook meerdere reacties aan wie ik het nog meer gun, zoals de tweede.....

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Geertje,

    Ik kom zo aan het eind van de dag nog even buurten bij je ... wauw, 40 reacties, he-le-maal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ook ik doe mee, mooi initiatief!
    Succes met alles.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik bid voor John en zijn familie en voor alle andere...
    Wat fantastisch dat je zelf deze actie onderneemt, dus natuurlijk laat ik een reactie achter.

    Een eventuele fotoshoot zou ik fantastisch vinden.
    Waarom?
    De laatste fotoshoot was toen we ons 4e kindje kregen.
    Het was de gewoonte om dit na ieder kindje erbij te doen...allemaal op de foto.
    Helaas is het er om financiele redenen nooit meer van gekomen en mogen we ondertussen van 7 kinderen genieten.
    Dus echt, met zijn allen op de foto zou ik SUPER vinden =)

    X Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een geweldig idee! en wat veel reacties al =)
    die fotoshoot gun ik iedereen, door jou op de gevoelige plaat gezet worden is een super hoofdprijs! ik ben al tevreden met het geld wat deze reactie weer op gaat leveren.

    ps Kleuter hangt tegen me aan (op bed, ziekig) en zegt, wat een mooie tekening =)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat super van je om deze actie op touw te zetten die ik van harte ondersteun.
    En leuk ook de verloting van je shoot die ik in eerste instantie heel graag voor mezelf zou hebben gehad omdat ik het financieel nooit zou kunnen opbrengen en zelf zelden mooi op foto's sta, maar toen ik de reactie van boskoopje zag (die ik niet ken) dacht ik meteen dat daar de fotoshoot heen zou moeten gaan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  45. nr. 47: je bent hard op weg naar die 100 :) wat een mooi initiatief van je!! De fotoshoot lijkt me geweldig, maar zou ik graag gunnen aan Maureen (zie haar reactie). Succes met je prachtige plan & ook mijn gedachten zullen vandaag bij John zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Bij dezen weer 2,50.
    Super idee,op naar de 100

    suc6 Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jij weet me ook overal te vinden (hihi). Ja 't kost een paar centen, maar straks ben je wel wereldberoemd!!
    Groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gaaf deze actie,

    ik bid ook voor John en alle anderen die daar zo dringend hulp nodig hebben.

    Als ik de fotoshoot zou winnen geef ik hem aan boskoopje, de 2e reactie hier.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ik doe mee, en zou mijn zus met haar gezin een fotoshoot gunnen haar 2e zwangerschap beviel ze met 25 weken en nu is ze weer zwanger en is het heel spannend of alles goed gaat ze kan dus niet echt genieten,
    Graag zou ik haar een paar mooie foto's gunnen met het hele gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een goeie actie van jou, Geertje! Wat spannend dat je niet weet hoe het met hem en zijn familie gaat..

    Graag zouden we zelf de fotoshoot winnen.. klinkt misschien niet zo aardig, maar ik denk er veel aan terug wat we hebben mee gemaakt met onze beide dochters. Wij weten als geen ander hoe kwetsbaar het leven is. Ze is ons erg dierbaar! Ze is een erg grote zegen voor ons!!!

    Groetjes,
    mamma van Isabelle (en Yasmine)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Geertje,

    Wat een geweldige actie. Dat getuigt nog eens van naastenliefde, een voorbeeld ben je!

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. goeie actie! via zeeuwse mama kom ik hier ook! leuk om je blogs te lezen en nu een hele goeie reden om een reactie achter te laten! ik doe mee!

    p.s. wij hebben als gezin ook een x bedrag over gemaakt =)

    Succes met je actie!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ha Geertje!
    Goed zeg, deze actie! Bij deze laat ik daarom een berichtje achter. En voor een fotoshoot zijn we natuurlijk altijd in, maar waarom we het zouden verdienen.. In het afgelopen jaar hebben we alleen maar gebeurtenissen meegemaakt waar we super dankbaar voor zijn; natuurlijk bedoel ik daar Daniel mee. En als je dan de beelden van Haiti ziet, dan hebben we alle reden om dankbaar te zijn voor de mensen die we om ons heen hebben; je daarvan bewust te zijn. Nou ja, ik verdien dus helemaal niets, maar zou een shoot erg leuk vinden. Succes! En natuurlijk gaan we ook storten.

    Groetjes,

    Herman, Laura en Daniel

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooi initiatief van je!
    Het komt zeker dichterbij als je ook nog eens een adoptiekindje in Haiti hebt wonen. Hopleijk mag je snel goed nieuws over hem ontvangen!
    Ik zou dolgraag een keer een fotoshoot van mijn drie kids bij jou willen, maar dan op afspraak, ik sluit me aan bij de rest, geef hem aan iemand die het echt verdiend en nodig heeft zoals de tweede reactie!
    Leuk dat je zoveel reacties binnenhaalt! Voor Haiti!!Want wat zijn wij dan toch biojzonder rijk en gezegend als je de beelden van daar ziet...als het kon zou ik zo zo'n weeskindje adopteren...echt!
    Hartelijk groetjes Nathalie ( voorheen momentsoflove.punt.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hey tante Geer,
    nog maar een reactie dan in zo korte tijd. Voor het goede doel :) Een fotoshoot is altijd leuk, straks dan he, als de baby er is. Maar dat komt wel. Geef hem nu maar aan iemand die het echt als herinnering willen voor iemand die wegvalt.

    Groetjes Roel en Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een goede actie, de fotoshoot gun ik iemand anders. groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een mooi initiatief! Ik hoop op nog meer reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wow wat een mooi initiatief! Ik hoop op nog veel meer reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Jee wat een super gebaar zeg ! Als ik de beelden zie van Haiti stromen de tranen zo. Succes met je actie !

    Ow en wat betreft de fotoshoot.... ik zou graag mooie familiefoto's willen hebben. Ons dochtertje is net 13 maanden we hebben vele foto's maar of met mijn man en ons dochtertje of ik met ons dochtertje... nu dus leuk met zijn drietjes

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Goed idee! Hiermee mijn bijdrage. Onze kinderen hebben vorig jaar bij de bruiloft van mijn zusje en zwager al laten zien dat ze goed op de foto kunnen (o.a. bij de foto van het dubbel kussende paar) en nu ze er een zusje bij hebben (waar we, na startproblemen en een operatie, nu volledig van kunnen genieten) wordt het natuurlijk helemaal geweldig!
    Groeten, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. tjonge, heftig zeg.. ik hoop dat het goed gaat met john en zijn familie.
    de fotoshoot gun ik aan de broer van boskoopje hierboven..

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi tante Peer,

    Wat een mooi idee om dat zo te doen!
    Ik hoop maar dat u gauw reactie krijgt over John.
    Ja de fotoshoot...altijd leuk straks met mn dikke buik ...of als de kleine er is...!!

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lieve Geertje,

    Dit is echt een idee voor jou en natuurlijk doe ik mee. Ik hoop dat jullie gauw wat van John horen.
    Liefs van Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  64. ik doe ook mee!

    Fotoshoot net gehad ;-)

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik prijs dit initiatief!Ik hoop, dat er nog heel veel reacties komen.Die fotoshoot gun ik de 2e reactie met heel m'n hart,want dat is ook mijn broer.Louwsje

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik ondersteun jouw initiatief van harte! Superidee!

    Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. hoi Geertje,

    De fotoshoot hoef ik niet te winnen (we zijn tenslotte pas geweest) maar een reactie voor 2,50 wil ik zeker plaatsen. Wat goed van je om dit zo te doen!!
    Groetjes vanuit Pijnacker,

    Jaap, Heidy, Ruben, Corné en David

    ps je actie komt van alle kanten binnen. Heb al 2 reacties gehad van mensen die je blog ook volgen en mij op deze actie attendeerden. Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een goede actie!
    Alle beetjes helpen, hopen dat je de 100 haalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Geweldig initiatief! Dat er nog maar veel reacties volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Geertje,
    Wat een mooi idee en natuurlijk wil ik daar aan meedoen..! Dus weer 2,50 euro in the pocket;-)

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Weer een reactie die je dichter naar de 100 brengt!
    Veel succes!

    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Geertje,

    Inderdaad, alle beetjes helpen, dus ook een reactie van ons! Die fotoshoot heb je vorig jaar al van ons gemaakt en daar zijn we nog steeds heel blij mee! Dus die gunnen we iemand anders.
    Hopelijk horen jullie snel wat uit Haiti over jullie sponsorkindje.

    Groet,
    Theo en Elze

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ha Geertje

    geweldig wat een reakties he
    en wat een goede aktie !!!!
    de fotoshoot mag van mij naar de
    boskoopjes .

    groet van Harmke

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Geertje

    Leuke aktie.
    Je haalt de 100 let maar es op.


    groet van (dat raad je niet)..........

    Willy van 't hof

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ha (schoon-)zussie en lieve tante.

    Goede actie!
    En van ons ook 2,50 erbij.

    De fotoshoot mag je aan iemand anders geven.

    Hartelijke groet, DJ, Wil en Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik steun je actie en schrijf graag een berichtje voor jou maar vooral voor Haïti.

    groetjes, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  77. een fantastische aktie
    op naar de 100

    groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  78. heel goed idee ik doe mee.

    groet Jorrit

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hallo Geertje.
    Ik doe graag mee met je actie.
    Dit omdat je via deze week deze mensen ook tot hulp kunt zijn. Alleen al als je de foto's vandaar ziet, dan vertellen deze al zoveel.

    jouw foto's roepen ook altijd veel gevoelens, bijvoorbeeld de foto's van de verschillende bruidsreportages. ik zou nog graag samen met mijn verloofde voordat we getrouwd zijn op de foto willen, met jouw handen aan de camera geslagen.

    Jarno en Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik doe ook graag mee. Prachtige actie. Bij de fotoshoot zou ik het eens leuk vinden om met hele gezin leuk op de foto te staan. Maar nog meer gun ik het boskoopje,

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Jack en Annelien23 januari 2010 om 14:03

    Hoi Geertje!

    Mooi idee dat je dat doet! Je komt zeker wel aan de 100! En wat een schattige foto van dat jochie... We worden met de dag benieuwder naar et album!:D We horen het wel een keertje!

    Groetjes, Jack en Annelien

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hey Geertje!

    Mooie actie:-D

    Ik hoop voor jullie dat het met John goed gaat.

    Boskoopje gun ik van harte de fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. leuk om elke keer weer je foto's te kijken op je blog.
    Goeie actie nu!
    een fotoshoot winnen we graag om oma eens te verassen met een mooie foto van alle kinderen en kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. ik hoef geen fotoshoot maar maak je graag 2,50 afhandig :) goed bezig zussie

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wát een idee!
    Vandaar ook mijn reactie!
    Een fotoshoot zou leuk zijn, maar ik heb hier en daar al wel een reactie gezien, van mensen die het meer verdienen!
    Fijn dat deze reactie ook weer een beetje hulp is!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een geweldig initiatief!!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Jeeeeeeetje wat een leuk, lief, gaaf, attent idee van je! Uhhhh mijn reactie nu hier kost jou dus wel geld, neem me niet kwalijk..... Maar ik móest reageren! En die photoshoot??? Die zou ik van mn kids en mezelf wel heel erg leuk vinden. Ten eerste omdat ik vind dat je geweldige fotos maakt, en ten tweede omdat ikzelf niet zo goed ben in portretfotografie. Ikzelf sta ook eigenlijk nooit op een foto, hooguit eentje die mn zoon maakt. Ik vind mezelf dan ook niet erg fotogeniek hahahaha.
    Succes met je actie, gaat toppie geloof ik!
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat jammer nou net geen 100
    gehaald.
    reageer eigenlijk al voor de tweede keer maar dit is alleen
    maar omdat ik het jammer vind.
    kan nog reageren namens iedereen die ik mis, ook uit de familie, maar das ook al wat.(beetje eigen i
    nitiatief mag ook wel eens )
    heb zo links en rechts nog wel een tip gegeven maar ja .........
    groet Harmke

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi,
    Kan ik nog mee doen? Ik kreeg de hint van Marloes. Wat een leuke actie voor Haiti! Succes verder!
    Mooie site trouwens en mooie foto's!!

    Groetjes Alies van Buuren
    (vriendin van Marloes)

    BeantwoordenVerwijderen