Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 23 januari 2010

kapstok

Een tijdje terug liet ik al wat foto's van Jaap & Heidy zien, en ik beloofde om later nog wat foto's van Corné te laten zien...bij deze!

Corné had een prachtig jasje aan, en ik had deze kapstok staan dus daar hebben we wat leuks mee proberen te doen!Eigenlijk heb ik alleen maar geklikt terwijl Corné lekker bezig was :-)Deze collage heb ik er uiteindelijk van gemaakt.

enne...je kan nog steeds reageren voor Haïti een paar logjes naar beneden, alleen vandaag nog! en ach, anders tel ik morgen ook nog mee, ik ben de beroerdste niet :-)

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's zeg. Die Haïti-actie van jou is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me inderdaad de beste manier om zo'n mannetje op de foto's te krijgen, gewoon doorklikken en dan komt er opeens dat fantastische shot uit!!

    Prettig weekend
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had eens te maken met een driejarig meisje. Die wilde echt niks. Niet met de familie, niet met het broertje. Afleiden lukte niet. Toen ze even niks in de gaten had gauw iets geschoten. Maar dat vind ik echt lastig...! Nog tips ???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's zijn dit geworden zeker de familiefoto (leuk allemaal dezelfde kleur kleding, mijn complimenten)en de laatste collagefoto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @liefleukenanders: eh tips... GEDULD, GEDULD en nog es GEDULD! en soms omkopen, pardon, afleiden met snoepjes en als t echt niet lukt dan een andere keer nieuwe poging doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. afleiden dus, niet omkopen ; ) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen