Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 13 januari 2010

meer sneeuw

Hij zat er weer even vanmorgen, de sperwer, nu iets meer met z'n borst naar het raam...

en vanmiddag hebben we bij Elspeet gewandeld in de sneeuw, ik krijg er geen genoeg van hoor, blijf het prachtig vinden! dit winterkoninkje hipte van boom naar boom, ik had alleen de G11 mee, maar toch een poging gedaan hem er op te zetten, hier zit hij weggedoken tegen de boomstam.we moesten af en toe flink door de sneeuw heen banjeren, en er lag nog veel sneeuw op de bomen ook, genieten!

2 opmerkingen:

  1. ik blijf er ook nog van genieten =) hoor steeds meer mensen die 't beu zijn, nou, ik nog nie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kan toch nooit gaan vervelen, en zeker niet in zo'n mooie omgeving, ik blijf het prachtig vinden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen