Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 16 januari 2010

Sebastiaan en Henriët

Gisteren was het dus de trouwdag van Sebastiaan en Henriët, een prachtige dag weer. Het is altijd extra leuk als je "op herhaling" mag in een bepaalde familie, zoals in dit geval: vorig jaar fotografeerde ik de bruiloft van John en Evelien, nu zus(je) Henriët.
De trouwjurk hangt te wachten...
Henriët heeft vanaf begin tot eind gestraald, die mooie lach is niet van haar gezicht geweest volgens mij :-)
Er lag nog steeds sneeuw, dus weer een mooie winterse reportage, net als de 1e én de laatste van 2009! Gisteren liet ik al even zien hoe Henriët Sebastiaan trok op de slee, maar andersom moest natuurlijk ook!
en sneeuwballen gooien!
En dat in je trouwkleding... en koud krijg je het er ook wel van ja....dus wat deed Henriët toen we binnen ook nog wat foto's gingen maken??
"er gaat niks boven de zelfgebreide sokken van oma om weer warm te worden" aldus de bruid!!
Op de site weer meer!

3 opmerkingen:

  1. hahahahahaha dat ziet er gezellig uit.... en uiteraard mogen de sokken van oma niet ontbreken dan! Leukleukleuk...
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende foto's, ook die ander nog op je site. de bruid straalt idd dwars door het scherm heen, geweldig =)

    BeantwoordenVerwijderen