Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 4 januari 2010

Winters Wezep

Zo blij als een kind ben ik als t gaat sneeuwen....prachtig vind ik het! Zaterdag bleef het maar droog, maar 's avonds begon het dan toch flink te sneeuwen, en het sneeuwde maar door, geweldig! Even snel een foto gemaakt in het donker:
De volgende morgen zag het er zo uit:

en nog wat later: de bomen bedekt onder een witte laag, strakblauwe lucht, zo mooi!

Ook de rest van de tuin was een plaatje
ijsbloemen op het raam van de schuur:
De weilanden waar onze schapen lopen bedekt onder een dikke laag sneeuw
de pony's van (schoon)zus en zwager kijken van afstand toe
Dick met z'n schapen
ons huis in wintertooi
's Middags lopen we een rondje Olthorst, kijk mee en geniet:
mooi hoe in de verte het zonlicht net tussen de bomen valt
de vijver is ook wit geworden
Op het eind staan er nog een paar van bij de schapen, maar als ik ze ga verslepen kun je ze niet meer aanklikken, ik laat t maar zo staan, de volgorde doet er ook niet toe. Van mij mag de sneeuw nog even blijven liggen, genieten!

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel foto's gemaakt zeg! Echt prachtig zijn ze. Ik was ook blij met de sneeuw hoor, en helemaal toen ook nog dat zonnetje te voorschijn kwam. Geweldig he zo'n witte wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor! Ik zou bijna weer in wezep gaan wonen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een PRACHTIGE foto's. Ik heb er van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend. sneeuw is geweldig. die ijsbloemen zijn ook geweldig mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!! Wat woon jij mooi en de foto van je man met de schapen springt er eigenlijk voor mij uit, prachtig net als de paardjes, ook de foto met het zonlicht in de verte door de bomen!!!! Maar ik vind alle foto's mooi want ik ben ook GEK op sneeuw, hier sneeuwde het net precies nog ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeg Geertje,
    Wat woon jij toch ook in een prachtige omgeving zeg!
    En dan met die sneeuw, geweldig mooi.

    Groet uit winters Twente,
    TruusW

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo
    NOg de beste wensen voor 2010.
    Jou fotoserie is PRACHTIG.
    groet
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen