Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 2 februari 2010

sprookjesbos

Je zou het niet zeggen als je nu naar buiten kijkt, maar gisteren was de wereld weer een sprookjesbos... ik moest er dan ook even met de camera op uit toen ik gistermorgen die witte wereld zag. Ik ben vanaf huis naar IJsselvliedt gewandeld, loop maar even mee!

Toen ik terug ging droop de sneeuw van de bomen af, dus ik was nog net op tijd. Ik heb nog veel meer foto's gemaakt, zal proberen er binnenkort eens een aantal op de website te plaatsen.

3 opmerkingen:

  1. Mooi hé? Ik kan ook geen genoeg krijgen van sneeuw. Zeker verse ongerepte sneeuw, dat geeft zo'n prachtig beeld! Ik pak toch elke keer weer mijn toestel. Al beginnen de plaatjes van afgelopen anderhalve maand wel een beetje op elkaar te lijken (hihi). Maar...bij ons nu alleen maar regen, regen en nog eens regen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de lekkere wandeling door de sneeuw! ;). Prachtige foto's. Het is mij nog steeds niet gelukt. Als er mooie sneeuw lag had ik steeds niet de gelegenheid :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wandeling zo, en helemaal niet koud ook! Mooie foto's heb je ervan gemaakt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik vanmorgen naar buiten keek, zag dat de sneeuw bijna weg was, en ik toch echt opgelucht was. Voor de foto's is het mooi, maar ik heb het nu wel gehad met die sneeuw en kou.
    Bedankt voor de wandeling, was gezellig! haha
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen