Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 13 februari 2010

Jonathan

Gisteren gingen we achterneefje Jonathan bewonderen. Maaike vroeg of ik de camera mee wilde nemen want Jonathan stond nog helemaal niet op de weblog :-) .... tuurlijk, geen probleem! En Jonathan wilde wel even poseren op de bank.
6 weken en dan al zo wijs kijken ;-)

10 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's. Zo moeilijk vond ik altijd: babietjes een beetje fatsoenlijk op de foto krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtkereltje! En prachtige foto's inderdaad!! Extra leuk omdat ik ook een Jonathannetje heb:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een scheetje zeg! Schitterend op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's weer Geertje
    Mooi mannetje ook he
    Ben trots dat ik z'n oma ben.
    Ze zijn het weekend hier geweest hebben fijn geknuffeld.
    nu weer (te ver) weg naar huis,jammer hoor.
    Groet Harmke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat schattig. Hij heeft er duidelijk een zwaar hoofd in *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat Maaike dit ook leest, maar wat heb jij een mooi mannetje heb jij gekregen zeg. Nog van harte gefeliciteerd. En wat fijn dat hij zo'm "oude" tante heeft die hem zo mooi op de foto kan zetten!
    Groetjes van Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zohoow, WAUW!!
    Wat een mooi mannetje, die zoon van ons :)
    Tante Geer, goed gedaan, 'k Had niet anders verwacht hoor!

    JP en Maaik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaaaaaaach wat een scheetje, en wat staat ie vreselijk leuk op de foto!
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat knap dat hij zijn hoofdje al zo goed omhoog kan houden!

    BeantwoordenVerwijderen