Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 3 februari 2010

Kramsvogel

Toen ik maandag terug kwam van mijn winterse wandeling dacht ik een kramsvogel weg te zien vliegen toen ik de hoek omliep. Dus maar even voor het keukenraam de wacht gehouden... en ja hoor, al snel kwam hij weer aangevlogen.

De afgelopen dagen heb ik m regelmatig weer gezien, hij is dol op de appel en peer die op de grond liggen.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt hem er super op staan, hier zten ze ook in de struiken in de straat maar ze zijn er schrikkerig dus ik heb ze er niet zo mooi op als jij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is op dit moment idd een ware invasie aan Kramsvogels. En niet alleen in oostnederland. her en der zie ik ze verschijnen op de blogs. Prachtige vogels zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OT:Net gisteren bericht gekregen van de gemeente, het gaat niet door, hun naar mijn mening slappe argument: De reden hiervoor is, dat het rijk al geld heeft overgemaakt. Dit geldt eveneens voor veel bewoners, hierdoor is het college van mening dat de inwoners niet 3x geld hoeven te geven.
    Ik ben zwaar teleurgesteld maar was er al bang voor hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er ook een op de foto,maar niet zo mooi als jij hoor,ik heb hem van binnen uit genomen, en het moest heel snel,hij ging vechten met een merel,
    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen