Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 20 februari 2010

Valentijn

Louise gaf Jan-Willem een fotosessie kado voor valentijnsdag en vanmiddag hebben we bij de Wezepse hei de foto's gemaakt. Hier een klein voorproefje...Het begon zelfs nog weer even te sneeuwen, maar dat gaf ook wel weer een mooi effect. En ik was weer blij met de hoge iso-mogelijkheden van mijn camera, dat was wel nodig met dit weer!

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer zeg! Wat leuk om zo foto's van saampjes te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die voorlaatste foto vind ik helemaal geweldig, zo lekker spontaan en verliefd (zucht...)en die met de sneeuwvlokken is toch ook heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou idd wat een grauw en donker weer : ( hoe hoog gaat jouw camera eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Inge: Hij KAN tot 12800 iso...maar deze zijn meest met 800 en soms 1250 iso gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook wel weer leuk, zo'n reportage zonder trouwjurk en trouwpak:D Geertje, het boek is echt super mooi! Heel hartelijk bedankt! En het lijkt me nog wel een keer leuk om het digialbum te bekijken...
    Succes nog met alle andere reportages!

    Groetjes, Jack en Annelien

    BeantwoordenVerwijderen