Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 8 maart 2010

Professional Imaging 2010

Vandaag in Nieuwegein weer naar de Professional Imaging beurs geweest. Van alles op t gebied van fotografie is daar verzameld en 't is altijd weer leuk om te kijken.


In het Adobe theater heb ik een aantal lezingen gevolgd, waaronder een paar van Scott Kelby (foto). De meeste lezingen gingen over lightroom, heb wel weer t één en ander opgestoken. 's Middags ook nog naar de masterclass van Scott Kelby geweest, ruim anderhalf uur Photoshop"les", maar t vloog voorbij. Was leerzaam en gelijk weer goed voor m'n Engels :-)
Daarna pas de beurs over geweest, digialbums bekeken en ander leuk spul...
Én ook nog kennisgemaakt met een paar twitterende collega-fotografes :-) 't Was even wat heen en weer ge-sms voor we elkaar gevonden hadden, maar leuk elkaar IRL te ontmoeten!
Nu eens kijken of ik mn eigen aantekeningen terug kan lezen van vandaag, t was erg snel meekrabbelen met Scott hoewel t in de masterclass iets beter bij te houden was :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten