Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 5 maart 2010

Rachel en Jeftha

Gisteren mocht ik deze 2 schatjes op de foto zetten:
Rachel van 2
en Jeftha van 6 weken
Samen op het grote bed

lief hè, zo samen...
Ik vond deze foto's in zwart wit ook wel erg mooi uitkomen, hoewel het roze ook wel lekker knalt :-)

10 opmerkingen:

  1. oooo wat schattig zeg! Ik vind inderdaad het zwartwit het allermooiste; hoewel die roze ook schattig is;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes...Zwart wit vind ik ook erg mooi. Het roze kleed op de achtergrond leidt eigenlijk een beetje af...

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind beide wel wat hebben, houd wel erg van kleur ook. Maak je dit soort foto's bij de mensen thuis of doe je dat altijd in je eigen huis of zelf gekozen omgeving?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ank: In dit geval bij de mensen thuis, het roze is hun dekbed, dus foto past straks mooi daar :-)
    Mensen kiezen zelf waar ze foto willen laten maken, binnen/buiten en thuis of hier, hier thuis heb ik een kleine studio-opstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's Geertje, het viel niet mee om ze te maken, maar ze zijn schitterend. We zijn ook echt benieuwd naar de andere foto's.

    Een trotse vader en moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg dat wel: schatjes.
    Wat een prachtig stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kindjes! en supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's.
    een een prachtige kindjes.
    wat een trotse ouders zullen dat zijn.
    (Gerdien die schatjes zijn toch van jullie)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze schatjes zijn inderdaad van Gert en Gerdien.........

    BeantwoordenVerwijderen