Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 13 maart 2010

Vox Humana

Vanmorgen heb ik bij de museumboerderij in Oldebroek foto's gemaakt van het koor "Vox Humana", ook uit Oldebroek

Het koor bestaat 35 jaar en als het goed is gaat één van de foto's o.a. gebruikt worden voor de jubileum-cd!

5 opmerkingen:

  1. Ik probeer het nog één keer...Netjes hoor! Zo'n grote groep vastleggen valt niet altijd mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik knap vind is dat ze ook echt allemaal in de lens kijken en dat is niet makkelijk met zo'n grote groep, alle gezichten zijn ook te zien. De tweede foto vind ik de mooiste omdat de achtergrond wat rustiger is, was het hun keuze om deze boerderij als achtergrond te nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een grote groep idd en wat lastig om die op de foto te krijgen.. ook allemaal nog in het zwart en dan dat grauwe weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie foto geworden. Ik zit zelf ook opdat koor en was er dus ook bij aanwezig. Je stelt iedereen op z'n gemak en je maakt het goed duidelijk hoe je alles precies wilt hebben. Een uitstekend resultaat. Deze foto is gemaakt bij de boerderijmuseum te Oldebroek en is dus ook een keuze van het koor.

    Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen