Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 8 april 2010

BAS

Gisteren werd Bas geboren en vandaag, amper 1 dag oud, had hij al z'n eerste fotosesssie. Ik mocht namelijk het geboortekaartje maken, en daar moest een mooie foto voorop.
Een aantal weken gelden had ik hier ook al wat foto's voor gemaakt, maar toen zat hij nog in deze buik :-)
Dit is één van de foto's die ook op het kaartje staan:
Bas ging er al eens goed voor zitten ;-)
En deze foto is op de voorkant van het kaartje gekomen:
Die mooie olifant is door de oma van Bas gemaakt en komt nog een keer terug op het kaartje
Wat een stoere jongen is het nu al hè!

6 opmerkingen:

  1. Dat stoer vind ik zelf heel jammer, ze zijn tegenwoordig al zo snel baby-af maar dat is persoonlijk. Hij staat er geweldig op en de foto's voor het kaartje vind ik echt schitterend!
    Wakker kereltje hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan nauwelijks geloven dat dit menneke nog maar een dag oud is! wat ziet 'ie er idd al stoer uit en zo wakker kijken en nou ja, prachtig kind. doet me denken aan Kleuter toen 'ie Baby was. voelde me destijds een beetje 'beroofd' hahaha zus had 4 x een ienieminibaby gekregen en ik kreeg ook zo'n groot geval ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit manneke echt nog maar één dag oud? Het 'nuchtere' (zoals we hier zeggen) lijkt er al helemaal af te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh..zucht..wat een schatje zeg! En wat een pràcht foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een práchtige foto, die van voor op het kaartje...
    De rest natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige foto's van mij neefje!
    het is gewoon ook een heel stoer, mooi en prachtig kereltje!
    je hebt er weer een ontzettend mooi kaartje van gemaakt Geertje!

    BeantwoordenVerwijderen