Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 17 april 2010

Bloesems en een lief logeetje

Vandaag zomaar even wat foto's van de afgelopen dagen
Een foto van de mooie rode lucht donderdagavond, door de aswolk van IJsland, geen superfoto, maar zomaar een snapshot vanuit het dakraam :-)
Zo strakblauw als vandaag heb ik de lucht zelden gezien, geen wolken en ook géén vliegtuigstrepen, best bijzonder!
De bloesems komen extra mooi uit tegen zo'm blauwe lucht
De magnolia is weer op z'n mooist
Gisteravond kwam er een lief klein logeetje met haar koffertje en KIKAbeer
Samen met oom Dick naar de lammetjes is helemaal geweldig
Nu al muzikaal; dat kan ook bijna niet anders ;-)
En het was heeeel gezellig!

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's zeg. En leuk, zo'n kleine dame te logeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig. Ik heb ook echt naar de lucht zitten kijken. Geen wòlkje inderdaad! En schattig dat kleine meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een collage heb je van haar gemaakt, leuk om al die gezichtsuitdrukkingen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! die hieronder ook weer, maar omdat we toch meestal mensen op de foto zien hier, deze ook wel 's fijn. en heel mooi dus =)
    mensje hier op de foto ook heel mooi =) en wij hebben dezelfde kika beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou bijna willen dat mijn mannen ook eens een nachtje bij je komen logeren:-) wat een mooie plaatjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen