Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 24 april 2010

Johan & Jorien

Gisteren was ik in Heerde voor de trouwreportage van Johan en Jorien, en was het alweer zo'n stralende dag. Echt strandweer, dus een deel van de foto's is gemaakt bij het Heerderstrand; zoals deze voor op het bedankkaartje.
Dit keer eens een paar leuke momenten van het gemeentehuis:
Eén van de bruidsmeisjes bleef heerlijk staan zwaaien op het bordes terwijl de rest al naar binnen ging, zo schattig!
En dit kleine dametje vond de huwelijksvoltrekking wel heel interessant :-)
De auto en het gemeentehuis komen mooi uit tegen de blauwe lucht als het bruidspaar bij het gemeentehuis vertrekt. Ook dit was weer een mooie dag met een prachtig bruidspaar! Alleen met één opmerking van Jorien was ik het gisteren absoluut niet eens: ze zei namelijk dat ze niet erg fotogeniek was. Maar zeg nou zelf, is het geen plaatje!
Op de website  nog wat foto's van het Heerderstrand en uit de sessie bij de azaleakwekerij in Heerde.

5 opmerkingen:

  1. Echt wel een plaatje!!Ben trots op mijn schoonzusje!!!!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och en ik vind haar nu juist zo leuk!! Lekker spontaan en beeldschoon op de foto's hoor. De groepsfoto op het strand vind ik super maar de bruidsmeisjes stelen ook zeker de show!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooie foto´s PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeker een plaatje, prachtige foto's weer =)

    BeantwoordenVerwijderen